tiistai 14. heinäkuuta 2015

Tänään olen väsynyt



Tänään olen väsynyt, totaalisen väsynyt. Yritän potkia itseäni persiille, mutta se ei auta mitään, perse tuli vain kipeäksi ja vähän jalkakin. Mistä tämä armoton väsymys kumpuaa?  Piti mennä lenkille, mutta pelkkä ajatus lenkkeilystä vetää maitohapoille koko kropan. Olen ilmeisesti tullut vanhaksi ja väsyneeksi. Ei vanhan tarvitse jaksaa, antaa nuorten kirmailla lenkkipoluilla. Tulinko vanhaksi yön aikana? Eilen olisin jaksanut vaikka mitä, ihan totta. Olin täynnä energiaa (uskoo ken tahtoo), mutta käytin silti puolia tehoja, eihän sitä konetta kuulu täysillä käyttää, voi vaikka sakata, ylikuumentua. Ehkä olisi pitänyt huudattaa konetta täpöillä, olisi nyt hyvä syy siihen, kun ei nyt kerta kaikkiaan jaksa kantaa edes korviaan. Mietin, että blogin kirjoittaminen ei rasita fyysisesti, sitä kyllä jaksaa tehdä. Nyt tuijotan ruutua ja sille ilmestyy vain narinaa väsymyksestä. Eihän sellaista kukaan jaksa lukea. En minä ainakaan jaksaisi. Mutta ei mahda mitään, ajatuskin on väsynyt, se ei jaksa kulkea. Tähän ei ole kuin yksi ratkaisu. Menen nukkumaan (vihdoinkin tajusi ääliö, sanot sinä). Hyvää yötä maailma!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti